Handpenning och sjukskrivning


Igår fick jag handpenningen för lägenheten, jag fick sänka priset lite men då flyttar hon in rätt datum. Så nu ska jag flytta om ungefär en månad. Hello flyttlådor lixom :P
Har varit sjukskriven hela veckan. Får panik och kräks och gråter så fort jag ska åka och jobba. Fick prata med en personalkonsulent på Kommunhälsan igår som inte tycker att jag ska jobba kvar på det här stället. Till veckan ska vi träffas tillsammans med chefen och se vad hon föreslår. Skulle vara skönt att få jobba någon annanstans men det blir som det blir...
Vad mer? Jo igår köpte jag en till rosa ljusstake på Indiskas rea. 37,50:- istället för 149:- Weiii!! ^^
Idag (eller igår egentligen) fyller svägerskan år så vid två ska jag dit och fika. Hon är jätteduktig på att baka så det ser jag fram emot :D

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Det ska bli så skönt att du slipper det där jobbet, och får må bra igen!

Ser fram emot att du ska flytta också. ;)

2009-01-24 @ 21:17:25
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Mari

Usch så trist att må så dåligt för ett jobbs skull, hoppas det löser sej till det bästa.

Lycka till!



Kram!

2009-01-25 @ 06:20:47
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0