Idag

Idag efter jobbet kom Madde och hon hade med sig en påse kanelmandlar i krya-på-dig-present. Helt underbart! Tack så jättemycket! :D Vi åt lunch och surrade och sen gick vi och tränade. Kändes kul att komma iväg men den här tiden var ingen trevlig tid på gymmet märkte jag. Jag brukar träna när alla andra jobbar så jag får ha löpbandet för mig själv men nu var det så mycket folk att jag fick flytta runt flera gånger mellan löpband, crosstrainer och cykel. De har för få såna saker eftersom de räknas som "uppvärmning". Jag däremot vill helst bara träna på löpbandet men då ska jag tydligen träna förmiddagar. Men nu vet jag det till nästa gång :) Såg en tjej med jättefin frisyr på gymmet också. Lugg och axellångt som var rejält uppklippt, kanske nåt för mig?

Imorgon ska jag till vårdcentralen så får vi se vad doktorn säger. Hoppas jag kan få bli omplacerad...

Kommentarer
Postat av: Mari

Härligt med bra vänner!



Kram!

2009-01-29 @ 19:34:09
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Madelene Nattfrost

Tack så mycket för lunch och gott sällskap! Kan blir mycket sånt i framtiden... det och låååånga prommisar!



Hoppas det går bra hos läkaren imorgon.

2009-01-29 @ 20:35:15
URL: http://www.nattfrost.se
Postat av: Anonym

Hoppas att det går bra imorrn nu..

2009-01-29 @ 21:40:21
Postat av: Kosmoskatten

Hej baby! Vad är det som händer där uppe? Hur mår du egentligen? Hoppas det ordnar sig fort, det där låter ju inte alls nyttigt. Kom ner på semester ett par dagar, vet jag? ;) Krya på dig ordentligt nu! Puss och kram!

2009-02-04 @ 10:57:07
URL: http://lelibertin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0