Tygleverans


Nytt världsrekord från andra sidan Atlanten tror jag. Den 5:e beställde vi och idag dök de upp. En vecka bra precis och jag tror inte jag varit med om snabbare än tio dagar förut. Wo-hoo!
Koi-tyget var lite blekare än jag trodde men jag är väldigt nöjd ändå, älskar mönstret! Tyget med körsbärsblommor var mer småmönstrat än jag föreställt mig så det lägger jag nog undan så länge.
Suttit barnvakt åt brorsonen nån timme idag och fått en hallontvål för "besväret" :) Hann även med en snabb visit på Ikea med korksskruvsköp :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, det var verkligen snabb leverens! :) Hur var tyget i kvalitén, mjukt och slinkigt eller mer strävt och tjockt?

2009-01-12 @ 20:48:59
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/
Postat av: Mia

Har du beställt det via Etsy? Jag har aldrig beställt hos dem så jag skulle gärna vilja få lite feedback.



My funny eye hade visst inte många hört om men så fort du besöker en engelsk, fransk eller amerikansk blogg vet de vem hon är. Hon är enorm!



Kram Mia

2009-01-13 @ 10:55:51
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0