Effektiv dag




Har haft en ganska effektiv dag idag. Dammsugit, börjat tvätta, städat kök och badrum och gjort mer plats i klädkammaren. Fick till och med plats för lite fina skor på en hylla ;)

Igår var jag runt och provkörde lite fler bilar och blev ännu mer förvirrad såklart. Först en begagnad Mercedes A150 sen en Suzuki Alto och en Suzuki Splash och sist en Toyota Aygo. Känner mig nog mest sugen på en Ford Ka iaf men vi får se hur det blir med jobb framöver. Kan bli för dyrt med en helt ny bil om jag blir av med jobbet.
Chefen ringde idag och de hade haft ett möte där de gick igenom lediga tjänster och vikariat och det verkar inte som det fanns så mycket att hurra för. Lät som det i så fall var tal om ett vikariat men jag får inget veta förrän facket haft sitt att säga till om på onsdag så det är väl bara att vackert vänta...

Men jag får väl hitta på en bra reservplan eller vinna en massa pengar ;)


Kommentarer
Postat av: Mari

Härligt med städ och röjardagar, hoppas en sån anfaller mej snart.



Du gör nog rätt i som väntar med bil tills du vet, bilarna finns ju alltid kvar.



Ha en bra dag!!

2009-06-06 @ 06:47:16
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: jessi

vad fina skor du har!!!



lycka till med jobbet, jag håller tummarna. Det ordnar sig alltid på ett eller annat sätt!

2009-06-06 @ 14:06:18
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0