Söndagskväll



Nu sitter jag här och är trött. Hunnit göra rätt mycket idag. Började med en lång morgonpromenad och sen åkte vi till Birsta och köpte tapetrullen på Rusta, beställde Miss Tigri-tavlan ovan som jag ska betala med presentkortet jag fick av Miah, Emil och Tomas i födelsedagspresent. Sen gick vi vidare in på Duka som hade 50% på alla möbler och köpte en svart pall för presentkortet vi fick av Kicki med familj i julklapp och sen blev det matta och byrå på Ikea som jag delvis betalade med presentkort jag fått av släkten i födelsedagspresent. Härliga tider! :)

Sen när vi kom hem upptäckte vi att vi inte hade nåt vatten och att det tog flera timmar innan det kom tillbaka. Hellre strömavbrott än att vara utan vatten röstar jag! :P

Nu på kvällen har jag varit hos Madde och Stefan och ätit massa gott grillat och sen rabarberpaj. Mumsigt värre! :)

Vi läste dock att vattnet var bara temporärt lagat och att efter 23 så stänger de av igen så det är bara tt hålla tummarna att det är fixat till imorgon då... :P

Kommentarer
Postat av: Tomas P

ah, men härligt att shoppa järnet utan att nästan alls betala :D



och varför strular dom med vattnet?

2009-06-08 @ 16:32:16
URL: http://lopec.blogspot.com/
Postat av: jessi

härligt med presentkort, bara gå o välja det man vill ha! låter gott o trevligt med grillat med vänner!

2009-06-08 @ 21:13:55
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Elisabeth, anyhow.se

Vilken shoppingrunda!

Jag gissade på att Madde, som jag inte känner, skulle valt den rosa - men jag hade visst grymt fel! ;)

2009-06-09 @ 08:25:16
URL: http://levaleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0