Birstashopping



Suddiga bilder

Lite Birstashopping blev det idag. En mintgrön basker på H&Ms rea, ett torrschampoo från Proffs, inte testat deras men tjejen i kassan säger att den är mycket bättre än de andra så vi får väl se om jag håller med. För 49:- är den billigast iaf. Ett litet rött nagellack blev det också. Sen har jag och Madde ätit jättegod sallad och sen fikat lite. Avslutningsvis blev det en hårtoppning och luggklippning innan vi åkte hem. Frisören envisades med att platta det. Varför platta så tunnt hår undrar jag... Men det är mycket man inte förstår här i världen. Mindre trassligt blev det iaf av klippningen så det känns bra :)

Kommentarer
Postat av: jessi

Fin klippning på en fin tjej!



Frisörer gör så med mitt tunna hår med... ska dit ikväll, få se vad det blir!



KRAM

2009-04-01 @ 07:07:26
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0