Rullgardin och spegelskåp


En sån här behöver jag. Den jag tog med mig från förra lägenheten var alldeles för bred för fönstret så då åkte vi på Ikea för att inhandla ny men trots att det skulle finnas massor inne kunde vi inte hitta en enda i rätt storlek. Skräp! Måste ut igen och spana nån dag för nu vaknar jag när det blir ljust :P


Ett spegelskåp måste också inhandlas. Eller två faktiskt. Ett nytt ovanför handfatet eftersom det saknar dörrar och så ett på motsatt vägg som sväljer allt man inte använder lika ofta men som ändå måste vara någonstans. Det här kostar 399:- på Ikea

Kommentarer
Postat av: Mari

Goddagens!! Du kan väl kapa din rullgardin. Det har jag fått göra överallt, har köpt IKEAS. Hur enkelt som helst....bara att rulla ut och klippa och kapa av rullen. Tror t.om det står på IKEAS rullisar hur man ska göra......Busenkelt!!!

Bra pris på spegelskåpen!!



Ha det så bäst!

2009-03-12 @ 15:24:48
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Madelene Nattfrost

Jag skulle gärna vilja ha tag i ett liknande skåp som vi har, dvs med en liten hylla under....

2009-03-13 @ 14:18:27
URL: http://www.nattfrost.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0