Donnerwetter!

Även åskguden Tor är med och firar in Maddes födelsedag. Det dundrar på som bara sjutton här! Var ute på en liten promenad och hann bli lite blöt och katterna har flyttat från balkongen och ligger inne och grisar istället ;)

Ska ta och slå in Maddes present så hon kan få den ikväll tänkte jag.

Och just det, det ser mörkt ut på jobbfronten. Familjen jag varit hos har bestämt sig att gå från Kommunen och välja privat assistans istället så nu kanske jag står utan jobb om lite mer än en månad. Vet inte vad jag ska hitta på istället. Förslag? :P

Kommentarer
Postat av: Tomas P

Åska och åska, och ändå sitter man vid datorn.... :)



Hoppas det löser sig med jobb! Till hösten ;)

2009-05-20 @ 15:26:52
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0