Blixtar och bananer!






Ramlade över rosa blixtörhängen för 29:- på JC och kunde inte stå emot! Blev även ett par strumpor med flamingos. Efter lite letande efter annan färg än gul fick jag ge upp och köpa bananfodral på Lagerhaus. Där hade jag så tur att det följde med en banangaffel. Är det någon som vet om banangafflar alltid är femuddade eller händer det ibland att de har fyra eller kanske rent av bara tre? Finns ju risk att jag inte får gå på Nobelmiddagen i år heller när jag är så dåligt utbildad på de här grejerna ;)

Kommentarer
Postat av: Emma P

Det är nog lugnt, de har nog inga banangafflar på nobelmiddagen. tur för dig, annars skulle de inte släppa in dig:)

2010-08-30 @ 22:51:35
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0