Lacknörderi



Jag har haft snyggaste Becka här hemma ikväll och vi har haft trevligt och fikat och pratat och lacknördat och listat ut vart i Japan Shikoku ligger (kan vara bra att veta om man läser Kafka på Stranden av Haruki Murakami) 

Lacknörderiet inefattade bland annat Orlys Cosmic FX kollektion där det nu äntligen börjat dyka upp swatcher. När jag sett Orlys egna bilder var jag rätt säker på att jag inte skulle köpa något av lacken men sen snubblade jag in hos All Lacquered Up och insåg att det minst blir Rocket Science, Out of this World och Space Cadet men att jag helst skulle vilja ha alla (utom Halley's Comet som är en dubbelgångare på Zoya Charla som jag redan äger) Jäkla Orly att plötsligt göra så snygga lack när de aldrig intresserat mig förut! ;)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Jag vet vad du menar. Jag har velat ha dem i månader nu och är så knäpp att jag tänker köpa även de som är dupes till lack jag redan har... Illa, illa... men de är VACKRA!

2010-08-10 @ 23:10:36
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Emma P

ALUs swatcher ser fina ut. fast jag tror inte jag kommer köpa dem. Försöker vara lite restriktiv med lackköpen och då går Orly som inte är ngt favoritmärke här lite bort för mig. men vem vet, jag kan ju ändra mig...

2010-08-14 @ 16:51:54
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0