Orly Cosmic FX





Fick Trans Design-ordern idag, fick betala tull på 129kr men utslaget på 9 lack är inte det så farligt. Jag beställde bara Orlylack den här gången och Madde beställde bara China Glaze. Här är Luxe, It's not Rocket Science, Space Cadet, Galaxy Girl och Out of this World. Grymt snygga allihop men bäst gillar jag gröna It's not Rocket Science och grön-rosa (!) Space Cadet :D




Maddes lack: Caribbean Temptation, Cross Iron 360, Dreamsicle och Nova. Dreamsickle (orange med glitter i massa färger) tjuvar jag mer än gärna, jag kanske kan säga att den försvann i posten? ;))




I beställningen la jag med ett gratis armband från OPI som inte var så tokigt och hårslingan jag beställde på eBay hade också kommit idag så ni får se den också :)

Skolan gick bra idag, jag vaknade innan klockan ringde och gjorde mig iordning på ungefär en timme så nu vet jag när jag ska kliva upp för att hinna ;) Vi hade en kortdag och slutade 12 och det var riktigt skönt med en mjukstart. Lärarna verkar bra och de flesta klasskamrater också. Jag kollade att det tog ungefär en kvart att cykla ner i lugnt tempo och sen tar det ungefär en halvtimme att gå hem (leder cykeln hem) så det blir bra med vardagsmotion också :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv ja verkligen och tack :D

2010-08-24 @ 14:03:00
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Maria

Vi vill se bild när slingan är på plats! :)

2010-08-24 @ 19:12:39
URL: http://rymdsylt.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Fick mitt paket idag, från TD, också med tull...

Cosmic fx-lacken ser himla tjusiga ut. Blir svårt att välja vad man ska lacka med nu...

2010-08-24 @ 20:31:36
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Space cadet har jag verkligen drömmar om men jag hade helt missat hur snygg Galaxy girl var!

2010-08-25 @ 00:39:19
URL: http://rugby-beauty.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0