Försvunnen?



Posten verkar ha tjuvat min klänning. Eller är det kanske så att säljaren aldrig skickade den? Jag är ganska tålmodig men över två veckor ska det inte ta för post inom Sverige så nu har jag skickat ett vänligt mail för att se om hon postat den eller om jag ska skylla på postens sommarvikarier ;)

Soligt och fint är det idag. Jag har fått mina Del Sol-nagellack har lackat över Cowgirl Up med Heartbreaker så nu ska jag ut en sväng och se om det ändrar färg som det ska (från rosa-rött till lila)

Uppdatering: kan inte säga att jag märkte att det ändrade färg så mycket men då är det både sent och jag var inte still i solen uten joggade runt sjön plus att jag lagt det ovanpå ett ganske mörkt lack och då kan det väl kanske hända att det inte syns lika bra? Jag försöker igen imorgon om vädret är lika fint då :)

Kommentarer
Postat av: Tomas P

lätt att posten har stulat den! elakt!

2010-07-05 @ 12:54:57
URL: http://lopec.blogspot.com
Postat av: jessi

Trist när saker inte kommer när de ska!!! Vitas ben vinner, jag har också vita, har så ofta tights på. Men nu skaffat sommarklänningar så får lite färg på benen!



KRAMISAR

2010-07-05 @ 19:54:07
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna

Hatar när det händer...men tror knappast det är posten, de brukar va pålitliga..=S

Have a great day! =)

2010-07-06 @ 07:15:38
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0