Hamburgshopping




Här ser ni resultatet av Hamburgshoppingen och som Tåmas mycket riktigt påpekade så var det inte H&M utan Zara som de shoppades på. En 15€ styck kostade de så runt 300kr för båda. Rätt ok tycker jag :)



Här hemma smet jag in på Monkis rea och fyndade ravekjolen med neonrosa dragkedjor jag spanat på för 60kr. Någon som vill med ut och festa? ;)



En bild på dagens lack får det bli också, Art Deco Sparkling Pink.
Blev inte ett enda nagellack på resan faktiskt, hittade inget tillräckligt intressant, bara samma lack som hemma på affärerna vi var in på. På rean här hemma hittade jag H&Ms hololack på halva priset och slog till på guldiga Creme de la creme och silvriga You rock my world som jag saknade.

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Oerhört fina klänningar!

2010-07-31 @ 23:06:50
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0