Heartbreaker





Det här är Del Sols Heartbreaker, ett rödlila glitterlack som ska byta färg från rött till lila i solsken men som jag inte får att skifta hur länge jag än är i solen. Men jag tycker ändå att det är ett väldigt tjusigt lack och den bäriga färgen påminner mig lite om OPI Extravagance fast den här är aningen rödare och har inget holografiskt i :)

Jag var på information på Arbetsförmedlingen igår om utbildningen jag ska gå i höst och det verkar lovande. Det är en serviceyrkesutbildning och jag tänkte efter grundutbildningens åtta veckor antagligen välja handlesinriktningen men vi ska även få pröva lite callcenter, hotell och resauturang och hushållsnära tjänster så vi får se om något annat lockar mer när man får testa. Kul ska det bli i alla fall och jag ser fram emot praktiken efter jul :)

Just ja, klänningen dök upp idag efter jag mailat säljaren så visade det sig att hon missat min inbetalning och skickade den direkt. Så det var inget tjyvande från postens sida ;)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Det ser fint ut på dig. Jag kommer aldrig mer bära mitt...

2010-07-07 @ 18:13:43
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0