Nya älsklingar





Varning för lackspam! Blunda och scrolla ner om det blir för jobbigt! ;)

Igår fick jag paket med nya lack igen, och vilka lack sen!
Tre av dem beställde jag på eBay och på bara fem dagar tog de sig hit från Hawaii. Süperrekord måste det vara! Lacken är Zoya Charla, Zoya Astra och Claire's Mood Calm/Wild. Charla blänker mer i grönt men det vill inte riktigt komma fram på bilderna. Ett sjöjungfrulack är vad det är :D





Från svenska NailsBody&Beauty kommer Art Deco Sparkling Pink. Jag är kär! ;) Ett underbart knallrosa lack som glittrar i rosa och vitt. Mums!



En liten jämförelse ska ni få också trots att bilden inte blev så bra som jag hade velat. Jag har två lack som påminner om detta (men inget som är lika vackert!)  IsaDora Amethyst (ett gammalt lack som jag inte tror finns att köpa längre?) och Diamond Cosmetics Sparkling Sherry.
Nya älsklingen är alltså är i mittenraden till höger om orangea Man of la Mancha. Ovanför är IsaDoras Amethyst som går en liten aning mer åt lila och saknar mycket av glittret som Art Decon har. Närmast kameran är Diamond Cosmetics lack och det drar mer mot rött och är inte heller lika glittrigt.

Lacknörderi på hög nivå ;)


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Lacknörderi är härligt! Vackra nyförvärv! Charla är ren magi på flaska!

2010-07-24 @ 22:42:11
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Emma P

Charla är så vacker! Jag ska handla flera lack från den kollektionen när jag får lön tänkte jag:) Vilket ä det rosaholografiska lacket på översta raden? jag läste kanske dåligt, men jag blev inte riktigt klok över det. Det knallrosa alltså...

2010-07-25 @ 12:45:23
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Zizzie

Emma: Jag är också sugen på fler lack ur kollektionen. Är de hälften så snygga som Charla så är det tillräckligt för att äga fler!



Hololacket är H&Ms Sinful Señorita, jag var lat och skrev inte ut fler av lacken ;)

2010-07-25 @ 13:33:00
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Cilla

hej hej! Vart får man tag i såna där nagellackshjul? letar och letar och hittar inga =)

2010-07-26 @ 20:58:40
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0