Leopard och Pfonny!




Lite rosa sötsaker såhär i lunchtid. Rosa hästhårspänne från ModCloth och leopardhandduk från H&M Home

Hittills idag har jag promenerat en timme i det soliga varma vädret och så har jag ätit en smaskig frukost; naturell yoghurt med havrefras, valnötter, hallon och blåbär. Omnomnom! Nu ska jag promenera till Ica och hämta ut ett paket och sen blir det dusch och så ska jag snickra ihop en kycklingsallad. Så ser dagen ut ungefär.

Idag fyller världens bästa Madde 25år så grattis till henne!!  HURRA HURRA!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas att du inte åt samma hallon som studenterna gjorde.. De fick magsjuka :) Polska hallon var det tror jag...

2010-05-20 @ 17:56:45
Postat av: jessi

såå snygg handduk från HM Home, de har så himla mkt fina saker!!!

kul med bästis som fyller år, de är värda att firas!



kram

2010-05-20 @ 19:45:14
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Zizzie

Nej jag hade hallon i frysen från ifjol. Sen om de var polska vet jag inte ;)

2010-05-20 @ 20:35:54
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0