Lackspam bland annat




Har köpt några små Lumenelack på Lindex för 29kr. Alla är lättlackade och rätt pigmenttäta. Jag har köpt gröna Go Crazy, turkosblå Live it up, lila Party on och ett karamellrosa som lappen med namnet fallit bort ifrån så jag inte kan berätta vad det heter. Det är i alla fall det snyggaste karamellrosa lacket någonsin! Köp! ;)

Längst till höger ser ni också rosa holografiska China Glaze Tickle my Triangle som är fantastiskt fin :)



Köpte nytt rouge på Body Shop, skimrigt och fint! Sen köpte jag en svart glitterpenna från H&M också :)



Nya luddiga sockar från H&M med ränder och prickar



Dagens nagel är fina Primrose Path från Lumene. Varför har jag inte röda naglar oftare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0