Liten önskelista






Fyller tydligen snart år igen och jag vill bara påminna alla om att det är 21 som ska stå på korten. För det är väl 21 man blir om man är född 82? Vi bestämmer det tycker jag ;)

Önskar mig som vanligt pengar och presentkort på Ikea, sen har jag hittat ett armband jag tycker om från Accessora. Flamingo i rosa glas kommer från Åhléns. Jag vill gärna ha en stringhylla med svarta gavlar (hittas till exempel på Blocket eller om man har riktigt tur, Myrorna). På önskelistan finns även bäddset med körsbär från H&M Home och Escada Taj Sunset (som man hittar bäst pris geneom att kolla till exempel prisjakt.se)

Och just det, är det något ni är sugna på att köpa åt mig så måste ni höra med Madde så hon inte redan köpt det ;)

Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

;)

2011-05-09 @ 10:09:18
Postat av: Maria

Typiskt Madde att få första tjing på presenter! Man skulle ju kunna tycka att frun borde få den äran... muttrar något om otrogna slinkor och rotting

2011-05-09 @ 13:48:27
URL: http://rymdsylt.blogspot.com
Postat av: Zizzie

Fryn kan ge presenter i natura ;)

2011-05-09 @ 14:21:34
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0