Neon-naglar






Lite mer lack. På naglarna idag har jag neonlacket Color Club Ultra Astral som är så neonigt att det skär i ögonen och nästan lyser i mörkret. Det ville inte kameran veta av utan bestämde på egen hand att visa det som hallonrött. Jaja. Neonorangea China Glaze Sun Worshipper blev bättre färgåtergiven. De holografiska lacken är Depend 2027 och 2035. Lite besviken på det gröna som var mycket blekare än jag hoppats. Jag vill ha ett GRÖNT hololack. Hur svårt ska det vara egentligen? ;) De övriga lacken orkar jag inte skriva ut men ni är nyfikna på nåt speciellt så säg till.

Kommentarer
Postat av: Tomas P

ja det är tjyyysigt! har man bara bra skor så är det mysigt oxå :) vi kan åka igen!

2012-06-12 @ 23:11:19
URL: http://lopec.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0