Lackrea!





Var inne på H&M idag och snubblade över en massa nedsatta lack. IsaDora kostade 39:- och en del av H&Ms egna lack låg i en realåda och kostade 10:-

Mina kamera har tyvärr förvrängt färgerna ganska rejält men jag visar bilderna ändå.

Uppifrån och ner:
H&M Navy Cosmos (marinblått cremelack i dubbelflaska som sitter ihop med det röda cremelacket på bild två. Det röda drar inte mot orange som bilden visar utan det är kallare)
H&M Blue my mind (mörkare än bilden visar)
H&M Lime (gulgrönt med orange skimmer)
IsaDora Go Green (knallgrönt cremelack, lite kallare och lite mörkare än på bilden)
IsaDora Festival Fuchsia (dubbelflaska, hör ihop med det rosa cremelacket på bild två)

Bäst gillar jag det knallgröna lacket IsaDora Go Green, på andraplats H&M Blue my mind och på tredjeplats får jag säga H&M Lime :)

Kommentarer
Postat av: sminkan

HM Lime skulle jag vilja ha.

2012-05-18 @ 12:10:50
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Zizzie

Ja den är fin. Det är en sån där pytteflaska för 9.50:- och fanns vid kassan ^^

2012-05-18 @ 14:01:55
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0